torsdag 5 juni 2008

lalalla, jag hatar att se dig lycklig.

igår slutade skolan, fifan vad underbart! skulle egentligen till lulsundet med folk från min klass men kom mig varken dit eller hem på någotsätt. så först blev det johannas skolavslutning. Först skulle de vara i kyrkan och det var grymt varmt och äckligt men jag ville höra alla som skulle sjunga. först sjöng issadibeus&co bubbly. fast man hörde typ ingenting. haha, sen pratade dom och sen sjöng tova(?) vet inte riktigt vem det var men modigt gjort! okej, jag kommer inte ihåg ordningen men i alla fall så sjöng lovisaq och sedan frida, madde och ela. man kan då verkligen sga att frida tig i! skit fränt och härlig låt. trevligt, jao! juste, haha anton fick pris för att han hade bäst betyg av alla killar. att han är duktig! :) av tjejerna var det rebecka (hur hon nu stavar sitt namn). attans, jag vill också ha så bra betyg. då hade jag banne mig sökt in på frisör! haha, aja. sen drog vi till emma för hon skulle mata bebban och efter det bar det av till johanna. hämta alla grejor och skulle med bussen till udden. otur, missade bussen med typ fem minuter. aja, nästa buss gick inte förän om 40 minuter så vi gick till örnäset och när i var där vid skolan så var det en kvart tills bussen gick. johanna hade så ont i fötterna så vi satt oss ner och väntade. vi satt på udden och hade det trevligt men efter ett litet tag började det komma poliser. först två, sedan var det tre och efter ännu en liten stund fyra. Vi stannade inte så länge och när vi skulle gå så mötte vi sex poliser.

idag har jag soooolat! (H) eller okej, jag har sprungit mellan solen och skuggan hela tiden! haha, jag hatar verkligen värme. eller det är ju skönt när det är varmt men inte för varmt! aja, lite färg tror jag då att jag har fått. sen ska jag, evelina och johanna på tivoli. så jag ska fixa mig nu. kanske skriver jag mer sen, eller så gör jag det inte, det märks väl.

dagens låt; hästpojken- caligula.

Inga kommentarer: