lördag 22 december 2007

this longing feels so far away


baiz, just nu i denna sekund vill jag bara hem.. att sitta och lasa vad andra skriver och att jag ar saknad, fanfanfan. du vet nar man sager att man kanner att man bara vill do? det jag kanner nu ar precis motsattsen. jag saknar mitt hem och filmer med lillis, singstar med kissen. baiiiiiiz, varlden kan ga och do- thailand kan ga och do. jag vill hem till varat roda kedjekus med vita knutar. att bara ligga hemma pa dagarna och dega. just det att man inte maste tanka pa nagonting utan bara ta alting som det kommer. nejdu, ja saknar den lilla, kalla, vardelosa staden som jag manga ganger dromt mig bort fran. just nu nar jag stanger ogonen ar allt jag ser mitt hem. men om jag kollar lite langre bort kan jag se stockholm, hovet, johanna&mig sjalv. fyfan vad jag langtar! :D <3



1 kommentar:

lilljohanna sa...

ååååeh, det äre ända jag också ser när jag sluter ögonen :( fyfan vad jag längtar, och du är saknad och lika bäst fortfarande <3 :)