söndag 23 december 2007

come step inside my mind

jag onskar att du bara vore ett telefonsamtal bort. knappa in tio siffror och trycka pa gront. varfor blir allting bara svarare och svarare nar det redan ar tillrackligt svart. tank att bara fa hora din rost just nu, bara det ar sa himla stort. my shadows are walking away, fan!

just nu i maste jag faktiskt saga att jag hatar julen. jag hatar julen! det ska jag inte gora, jag har kommit over hatet for den har punkten. det ska jag ha gjort. jag har vant mig, men just nu kanns det sa javla tungt. det ar sa mycket som kryper under huden just nu och jag vet att det skulle varit anorlunda om jag vore hemma. men det ar jag inte och det ar skitbajs.

nu ska jag ga och dranka mig i poolen, bara for att jag ar sa himla bajsnodig pa sol&varme. inte undra pa att jag inte blir brun nar jag hatar att sola. det ar sa ackligt och varmt och blaaah! att se alla graa mannsikor steka sig sjalva i vantan pa att bli uppatna av utomjordingar. precis som vi ater kott. johanna har typ fatt mig att tanka pa hur mycket djuren lider innan dom hamnar i vara magar. jag har atit kyckling i en vecka nu. nejdu sola, det gillar jag bara nar jag ar med myran pa trolltjarn eller hennes grasmatta med snygging grannen! ;) hahahahh! fast det fungerar lika bra med mjau <3 det ar nog bara jag och johannas om kommit pa sanningen om utomjordingarna, vi ar smartast!

Inga kommentarer: