söndag 15 mars 2009

Efter många om och men (Rättare sagt två påsar med köttfärs.) Så fick jag mig min middag och jag har lärt mig att alltid ha trägaffeln, temperaturen på femman, att röra om hela tiden och att det smakar godare än vad det ser ut. Men det var verkligen nå fel på våran färs.. Den ville nämligen inte dela på sig!!!

Men det vart gott. Och till hade jag självklart salsa och gräddfil. Jag sket i osten och det 'vanliga upplägget' och tog det som det var. Jag var för hungrig för att vänta. Men nu är jag mätt och belåten.



Sen så tänkte jag visa vad jag inhandlade när vi var i Sundsvall. Nog för att det var ett tag sen men jag är väl alltid sen med bilder. Sen var det ett par vantar och säkert nå mer som jag köpte som inte är med på bilden. Men allt det där blev cirkus (VEM ÄR/VAR DET SOM SA SÅ?) 500. Eller ja, om jag inte minns helt fel så blev det mindre än det, så billy- billy!

Nej, nu måste jag göra nå vettigt! Jag tror att jag börjar med min engelska. Det låter bra och det går snabbt så.. YE! Hehehehe.

2 kommentarer:

evelina bogdanoff sa...

VA. men nu ljuger du väl. det blev väl mycket billigare?!

Anonym sa...

På din sko! :D