tisdag 17 mars 2009

Det finns tre grejer som jag vill göra just nu. (Säkert fler egentligen men schy..) Den första är att köpa skor. Massor med olika skor. Med klackar och utan, höga och låga, sandaler och stövlar, i skinn och i tyg. Jag är helt enkelt galen i skor men är för fattig för att införskaffa mig alla de fräna som jag hittar. Det är rätt synd dom flesta gångerna men om det skulle vara så att jag hade råd- Var skulle jag förvara alla? Äh, jag skulle komma på någonting smart.

Det andra jag vill göra är att spela The Sims. Jag vill även ha trean när det kommer. Men min dator är bajsnödig och full så nej, jag kan inte installera det. Sen så går det ändå inte att spara på min dator för att den är trög :)

Det sista som jag vill göra är att fara på festivaler i sommar. Eller det vill jag inte bara göra, det ska jag göra. Bara ekonomin tillåter det så blir det finfint! Tänk vad härligt med sommar! Och jag som egentligen är en vinter människa.

Sen har jag räknat ut att Ella får valpar precis under påsk så det suger. Ingen vanlig påsk för mig alltså. Och med det menar jag skoter, korvgrillning, våfflor, solning osv. Nej, istället blir det att plocka bajs (Y) Inte för att jag gör det ändå men vi kan ju alltid låtsas. Heheheeee..... Nej, nu blir det matte. Och jag är förövrigt förbannad på min lärare! Om hon inte skulle ha blivit sjuk, eller skaffat sig vikarie, innan lovet så hade vi haft det då och jag hade klarat provet. För då kunde jag allt, det mesta. Men nej, nu måste vi göra det nu tiotusen år senare och efter skolan KLOCKAN TRE! Vid den tiden är jag alldeles för hungrig och trött för att orka koncentrera mig. Man kan nog säga att jag är halvdöd. Så det kommer nog gå finfint på provet (Y)




Inga kommentarer: