söndag 17 februari 2013




Sitter och kollar runt på internet, mer direkt på Bubbleroom, efter nya kläder. Det jag gillar så mycket med just Bubbleroom är att det finns så mycket av allt! Det är inte bara kläder utan även skor, smink, smycken och accessoarer i olika märken och i olika prisklasser vilket gör att man alltid hittar någonting som passar! Och nu när det har hunnit komma in en hel del inför både vår och sommar – vilket betyder att det är rea på det som kom in nu under vintern. Vilket är som en guldgruva för mig som gillar både mycket svart och grått. Eller ja, alla färger som går åt det mörka hållet. Men hur som helst, hittar sjukt mycket fint till vår och sommaren också! Vilket är mycket mönstrat, färg – både pastell & starkare färger – magtröjor och denim. Även nitarna håller sig kvar vilket jag absolut rå diggar!

Någonting annat som jag också gillar extremt starkt är peplum topparna! Det måste vara något utav de absolut smartaste klädesplagget som finns. De är grymt snygga och sitter bra och så kommer den lilla kjolen och döljer den lilla putmage man har! Sen finns dom i så många olika färger, mönster och modeller! Det är absolut ett plagg som jag ska samla på mig så att man har en massa olika när det inte längre är så populärt. För det kan jag tycka – att man inte ska följa alla trender utan välja det som man trivs och känner sig bekväm och snygg i! Så seså, kika in utbudet inför våren eller fynda på rean. Det ska då jag göra! ;)  

Inga kommentarer: