måndag 21 februari 2011

Punkt 6 - Min dag

Drack ett glas apelsin juice innan jag begav mig mot Arbetsförmedlingen
där jag skulle befinna mig 10.15. Men inte var det ju så lätt som det borde
vara för bilen starta inte men min far kom just hem och gav lite starthjälp.
Levde livet on the edge och gena över vägen. Adrenalin kick på hög nivå!
Tog bussen till Porsön. Jag och Christofer tog bilen till Storheden.
Han köpte en dammsugare och jag en brödrost. 
För nu är det bara en vecka kvar tills han får sin lägenhet ;) 
Begav oss sedan mot återvinningen och efter det hem. 

Suttit vid datorn sen dess typ. 
Med en huvudvärk som inte är nådig, men jag börjar bli van. 
Skrivit på min platsansökan som inte vill som jag
men det löser sig imorgon, hoppas jag i alla fall. 

1 kommentar:

Ekevald sa...

haha okej:D
Varför kallas du hannabanan då?:D