måndag 7 februari 2011

Punkt 1 - Presentera mig själv

Heter Hannah Hedalm från och med det här året. Annars har jag på mitt legg hetat Hannah Hvitman.
(Ja, jag är nöjd! Jag har kämpat för det sen jag var typ åtta och nu lyckades det äntligen)
Är nitton år och fem månader. Bor med mor och far och två hundar på Hertsön och det har jag
gjort sen 11 december 1992 då jag adopterades. Eller nej, flytta till fosterfamilj.
Adoptionen gick nämligen igenom just innan jul nu 2010.

Och vad gillar jag att göra? Rita, skriva, läsa.. sitta vid datorn, filma, se film, lyssna på musik. Äventyr.
Ska i år lära mig att åka snowboard och det går väl sådär. Sen gillar jag ju också skoter. Det är kung.
Borde väl också nämna att nuförtiden har jag blivit en mjukis som Lena brukar säga. Jag gör inte så mycket.
Är med Christofer och myser mest. Jag har blivit sjukt lat och trött. Och jag orkar inte med allt som jag vill.

Så vad mer? Har ett humör som är från helvetet. Kan bli sur för ingenting och vill alltid ha det på mitt sätt.
Och om jag är hungrig eller trött kan man gångra det där med tusen. Sen går det över lika snabbt som det kom och då
skäms jag mest. Men jag försöker att bete mig.. Fast det är lite klurigt, eftersom att jag själv inte riktigt hinner med.
Jag tog studenten i våras och jag saknar redan skolan. Inte lektionerna då men allt det andra.
Arbetsökande och fattig med noll uppfattning på hur jag vill att min framtid ska se ut.
Men det löser sig, jag gillar att vara spontan så jag kommer nog på någonting ska ni se.

Inga kommentarer: