söndag 6 februari 2011

Okej, min förra lista spåra så jag försöker mig på en ny. 
Ska göra det lite annorlunda den här gången.
Snodde från fröken Persson. 

Punkt 1 - Presentera mig själv
Punkt 2 - Meningen med mitt bloggnamn
Punkt 3 - En sak jag älskar från min garderob
Punkt 4- Det här åt jag idag
Punkt 5 - Vad är kärlek
Punkt 6 - Min dag
Punkt 7 - Min bästa vän
Punkt 8 - Ett ögonblick
Punkt 9 - Min första kärlek
Punkt 10 - Det här hade jag på mig idag
Punkt 11 - Mina syskon
Punkt 12 - I min handväska
Punkt 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen
Punkt 14 - Vad hade jag på mig idag
Punkt 15 - Mina drömmar
Punkt 16 - Det här är jag beroende av
Punkt 17 - Mitt favoritminne
Punkt 18 - Min favorit födelsedag
Punkt 19 - Min absoluta favoritlåt
Punkt 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag och varför
Punkt 21 - Ett annat ögonblick
Punkt 22 - Det här upprör mig
Punkt 23 - Det här för mig att må bättre
Punkt 24 - Det här får mig att gråta
Punkt 25 - En bild från mitt rum/lägenhet
Punkt 26 - Mina rädslor
Punkt 27 - Min favoritfärg
Punkt 28 - Det här saknar jag
Punkt 29 - En nytagen bild på mig och 10 faktapunkter om mig
Punkt 30 - Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer: