onsdag 6 januari 2010

Till amina igår. Drack öl och pratade. Och inte för att jag längtat hem speciellt mycket och säkert hade kunnat fara tillbaka till thailand redan imorgon så kan jag nog säga att jag saknat det. För det är så många gånger vi suttit där och bara pratat om allt&inget, druckit öl. Delat både skratt och tårar. Det är livet, nästan.

Utgång, grace.

Nu i efterhand ångrar jag att jag inte for på matstället igår. Är sjukt sugen på pizza! Fast igår var det max som gällde. Kom hem vid fyra. Slog på en film. WHERE THE WILD THINGS ARE. Och jag skämtar inte när jag säger att jag grät typ hela filmen. Det spela typ ingen roll vad som hände. Men den berättelsen har haft så stor del i hur jag växt upp. Lånade den alltid från bibblo.

Inside all of us is hope. Inside all of us is fear. Inside all of us is adventure. Inside all of us is a wild thing.

Inga kommentarer: