lördag 19 december 2009

Vi går förbi en klosterskola där det är en massa småbarn ute på gården och
leker. Jag och R går lite före Eva & Hannah. Jag fortsätter förbi skolan men
R stannar. Jag fattar ingenting men går tillbak. Det är ett stängsel runt skolan
och en stängd grind. Vad tror ni han gör?! Såklart öppnar han
den och börjar ta kort. Vi säger att han inte får eller BORDE göra det! Då
svarar han:' Jag får!' typiskt...

Igår köpte vi tyger till våra
balklänningar. Det tog flera timmar och vi sprang runt i olika affärer och
letade. Jag köpte så mycket så att jag fick ont i magen när jag skulle betala.
Det blev 120 SVENSKA KRONOR. Det är helt sjukt.. & BRA! Imorgon far vi till
skräddaren för att få våra klänningar sydda.

Och just nu är vi mitt ute
i ingenstans i ett stort och apigt snyggt hus, stor&tom strand och en
jacuzzi på rummet. Vad sa ni nu igen, hade ni det bra i luleå med -25
grader?
- evelina.

Inga kommentarer: