lördag 19 december 2009

Jag tänkte blogga igår. Men då jag skulle börja kolla på datan var jag så trött att jag inte ens orkade. Istället somnade jag till ett försök att se Valkyria. Bajs, jag som verkligen ville se den också. Aja, nån annan gång? Så nu kolla jag lite grejor här och heheheooo, hänt mycket? Jo, rätt så. Man missar mycket på en dag ändå.

Idag då? Varit till skräddaren och badat i havet. Inte så mycket mer men det är bra som det är. Vi är ute i ingenstans och det går kor utanför fönstren. Getter på vägen och ödlor som spinger på väggarna och i taken.

Jag och Evelina fick först ett rum på nedervåningen. Där var man tvungen att gå ut för att komma till toaletten!!!! Svin läskigt! Så idag har vi bytt till övervåningen och värsta lyxrummet ;) Sen igår så hade vi en spindel på golvet i vårat rum, så jag bad micke ta bort den. För mig och Evelina var den ju jätte stor och äcklig. Men när Tum och Micke kom för att ta bort den höll dom på att garva ihjäl sig. Jag hade ju sagt att den var svin stor och för dom var det ju ingenting. Det var lite pinsamt men vad ska man göra? Haha.

Nu äre mat och sen blire nå annat fräsigt. Hejrå!

Inga kommentarer: