måndag 30 november 2009

HEYHEY BLOGGEN!
fyfan, vad jag är bra!

Det händer för mycket och jag skriver för lite. Beror det på att jag inte har tid eller för att jag helt enkelt är för lat? Nog lite av båda. Jag prioriterar för dåligt. Gör inga läxor, städar inte mitt rum, sover inte så mycket som jag borde. Men vad gör det? Jag har i alla fall kul. Man lever bara en gång så lika bra att ta vara på tiden. För jag vill inte vara den som ångrar sig när man blir gammal. Lev livet fullt ut. Tänj gränser och allt vad man kan komma på. Kör in i rondeller, stolpar, ner i diken och upp på gångbanor. Det är kul. Till en viss gräns, ibland blir det bara sorgligt.

Sen vill jag festa i helgen! Eller egentligen så vill jag bara ut på äventyr. Fast när vill jag inte det? Jag vill göra nå riktigt sjukt och galet. Så att man nästan håller på att kissa ner sig för att man skrattar så mycket. Det hade varit härligt. Fast åka bort hade också varit helt okej. Ett äventyr för sig. Jag vill till Töre!!! Synd att jag inte tog tag i körkortet lite tidigare. Men till våren, gott folk, då får ni se på andra bullar.

Och kontigt att jag skriver så mycket när jag inte ens har nå vettigt att skriva. Det är bara för att jag inte vill gå och lägga mig. Det är lite konstigt, för jag älskar att sova men hatar att gå och lägga mig.

Inga kommentarer: