torsdag 1 januari 2009

only inside you, i'm free.

Nu är det 2009. Det är sjukt hur det i ena sekunden är 2008 och andra 2009. Vem kom på att det just idag ( igår ) skulle vara nyårsafton. Det är ju typ.. trams? Egentligen så kan man ju typ säga så. För det är ju någon som kommit på det. Och sen att inte alla länder är på år 2009. Sjukt. Nu hade jag kanske kunnat vara 20 eller 12 bara om den personen hade valt att räkna dagarna på ett annat sätt. Det hade kunnat vara 13 månader på ett år istället för tolv. Jag vet att jag tänker långt och i knäppa banor. Men det är jag.

Idag har jag först varit på Lerbäcken och ätit och sådant. Efter det promerade jag till Johanna. Vi får till stan vid elva- halv tolv och var där såg fyverkerierna. Stod i kö utanför max i typ tjugo minuter köpte en stripsmeny och for. Vi spillde ut colan i bilen utan att märka nå och sen när jag skulle ut ur bilen så råkade jag sätta mig i det eller nå. Jag blev i alla fall blöt. Johannas mor sa att det var tur att vi skulle hem och ingen annanstans. Var hos hennes pappa och åt strips och ostbågar. Spelade lite gh.

Nu blir det väl film eller nå.

1 kommentar:

Vicious-Love sa...

Det var Thales av Miletos som beräknade månadens dagar till 30 och årets till 365 dagar, han kunde inte räkna på ett annat sätt eftersom det skulle vara inkorrekt och årstiderna skulle vara helt rubbade :P