onsdag 31 december 2008

Årets bästa: AH, våren typ.
Årets värsta: alltså.. jag säger kryp och sånt.
Årets händelse: hemligt! skoja, men jag vet inte.
Årets resa: Jani, Thailand ( slutet av 2007 och början på 2008 ).
Årets fest: Eh, jag vet faktiskt inte.
Årets dag: det här var ju svårt :(
Årets present: Typ min säng!
Årets tårar: ye.
Årets person: JAG! ( robertx2 )
Årets låt: i kissed a girl som alla var så grymt efter med så att jag ville avlida och Just dance.
Årets film: Oj, här är det svårt för mig eftersom att film typ är mitt liv. Jaghar många favoriter från i år och jag har besökt biografen mer än jag brukar årligen.
Årets bok: Twilight ( hela serien. )
Årets lögn: Ohmy! HAHAHA!
Årets kyss: bajs?
Årets natt: ingen aning!
Årets ord: Ja, vad säger jag för ord ofta? Jag vet inte men någonting är det väl. Annars är ju attans(bananer) så fränt så att det inte är sant. Och juste, fränt, det är ett bra ord.
Årets gräl: ingen aning.
Årets ''vill ha'': körkort.
Årets skämt: dunno.
Årets längtan: våren!!!!!
Årets månad: Hm, någon månad där det hände mycket kul.
Årets beroende: vatten kanske.
Årets vårminne: skoterskoterskoter!
Årets frisyr: Bajsigt, långt, hängande. Jag måste klippa mig, verkligen!
Årets sommarminne: Manymore och sen såklart göteborg.
Årets smärta: HUVUDET.
Årets roligaste: Fler än ett.
Årets vinterminne: Kanske.. nu i söndags. Eller nje, jag minns inte vad som hände i början av året och det har inte hunnit vara så mycket vinter ännu för att det ska ha hänt någonting tiktigt bra.
Årets tråkigaste: sssssskolan.
Årets överraskning: dunno
Årets mysigaste: Min säng!
Årets misstag: ye.
Årets läskigaste: Typ en traktor. Nej, men jag vet faktiskt inte.
Årets konstigaste: Ingen aning.

Inga kommentarer: