torsdag 15 januari 2009

I heart your fucking makeup. Oh my god, I love your hair! Is that a new tattoo? Did that piercing fucking hurt?

Det har varit ganska mycket snack om mitt hår. Jag vill klippa det men ingen annan vill att jag ska göra det. 'Du har ju så långt och fint hår!' För mig är inte det fint när det är slitet. Och gud så förbannat slitet mitt hår var. Jag har även väntat på att klippa mig men sedan skjutit upp det om och om igen. Och vid varje litet damp anfall tänkt att klippa av det.

Så nu idag blev det av. Jag tog saxen och klippte- rakt av. Sedan fixade jag såklart till det också. Fast det är lite knäppt eftersom jag har ändrat min bena så det är mer uppklippt på ena sidan men det växer väl. Folk säger ju alltid hur fort mitt hår växer. 'Det är ju som ogräs!' Så om jag nu har ångrat mig till imorgon så får jag väl vattna det så att det växer. För det kommer det att göra hur som helst.

Och nu kanske ni tror att jag har världens kortaste hår, för det har jag inte. Ett tag funderade jag på kortare än axlarna men så blev det inte. Det kommer kanske senare. Precis som förra gången jag klippte mig. Och raklugg, ohmyg.

Här var då mitt hår långt, slitet och som i 'två delar'.
( passager, trappsteg, nivåer )



och voila:
det är fortfarande långt, men jag har en lugg.
Det som suger är att det fortfarande är i två delar,
för jag ändrade nämligen min bena på vägen.
Lite snett är det också.
Det märkte just nu i den här sekunden.
ungefär så kan man säga.
Och snygg utväxt jag har!

Tillsist;
Min underbart söta sov frilla.