tisdag 23 december 2008

Tell me something i don't know.

Igår natt såg jag 'Låt den rätte komma in.' Den var grym, på riktigt! Jag trodde att den skulle vara som de flesta svenskafilmer. Ni vet, halvkassa skådespelare, dåliga repliker, dåliga effekter osv. Inte undra på att den har vunnit priser för bästa film 2008 i Både USA och Spanien. Eller hur det nu var. Och jag hoppas innerligt att den engelskspråkiga versionen inte blir helt kass.

Idag, dan före dan, så ska jag fortsätta mitt julgodis bakande. Och förhoppningsvis får jag hjälp av lillis. Jag ska nog ringa henne snart.

Förövrigt så har jag dammsugit för ett tag sen. Och på nå vis råkade jag spilla ut kaffetermosen. Och så som man är lärd så ska man ju torka upp det. Man går ju inte precis iväg och lämnar det för att torka fast. Så jag hämtar papper för att torka upp. Och vad tror ni min mamma säger om inte; 'Blöhh, du är så kass på det där låt mig!' Kan man vara dålig på att torka upp någonting man har spillt?! Hon är ju knäpp i huvudet.

Inga kommentarer: