onsdag 24 december 2008

I won't ask for much this Christmas, I wont even wish for snow.

- tjenixen och kuljul på dig!

Uppesittarkväll med familjen, bingolotto, ost&kex och julmust. Sen har jag klätt granen. Jag började inte gråta bara en gång utan två till och med, för att någon förstörde den. Känslig tjej, jovisst. Men till sist dög den. Fast jag tycker fortfarande att bara halva våran gran är snygg. ( Nedre delen. ) Och att glitter i granen är fult!

Sen var det någon film med Johnny Depp på tv4 film. Någon som jag inte hade sett förut till och med. Och jag som inte trodde att det fanns en sådan film. Jag har även rimmat en del. Här är ett gammalt rim. Sen jag gick på Hertsöskolan någon gång. Tror nästan att jag gick i åttan! Hahaha!

Bort, bort, bort!
ja, nu blir det riktigt kort.
Din kind blir len och slät
inte alls stickig, hård och tät.

Så vad händer nu?
Väntar på serier, för att sedan, efter det, sova. Julafton.

Inga kommentarer: