torsdag 11 december 2008

She's like an angel with no wings and don't you know she flies with strings attached.

Hehehe, jag och Maja hade en överaskning till Lena idag. Eller okej, en julklapp med geisha som dekoration, typ snören och sånt. Förutom det och lunchen, ( Det serverades plättar med sylt, fast hann bara få i mig tre och en halv. Sen var dom slut och pannkakor är bajs. ) så har dagen varit helt onödigt och seg.

Mitt busskort är borta! Och jag svär att jag tar självmord, ofta jag har råd att betala 150 kronor för ett nytt! Förhoppningvis så har någon varit ärligt och lämnat in det. Det hade ingen gjort på LLT info i alla fall. Men man kan ju hoppas på receptionen i skolan. Eller bara att någon i min klass snappat upp det i all hast. Inte vet jag.

Jag har missat två gossip avsnitt! Hur kan jag ha gjort det? Det är helt omöjligt, seriöst!! Dom ska jag se nu. Eller snart. Först ska jag gå ner och äta middag, plättar - sylt - grädde. Sen är jag sugen på popcorn och te. Så det här ska bli mysigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska få en klapp du me! :D
(och btw, jag missuppfattade gg -.-)