onsdag 10 december 2008



Okej, här sitter jag och kollar på klipp från så ska det låta. Men artister som sjunger andra artisters låtar, det är väl bra? Sen gör det väl inte nå om världens bästa Brolle, i sin snygga frilla, sjunger en låt som är skriven av världens bästa June Carter till världens bästa Johnny Cash?

Jag ska egentligen läsa och gråta för att sedan sova. Men det blir ju sällan som jag har tänkt mig och mina planeringar suger. Jag skulle också egentligen sova i min nya säng men.. eh, det var så mörkt där! Och hundarna har ingenstans att sova där heller! Ohmy, jag måste lösa det där på något sätt.

Jag har hämtat mina glasögon idag också. Och jag önskat att jag skunde ta kort från mina ögon så att ni skulle se skillnaden. Jag är verkligen halvt blind. Och aldrig, aldrig, aldrig har jag tänkt på det! Det är helt sjukt. Ofattbart dumt i huvudet. Och en utav de fulaste sakerna är att jag faktiskt kollade synen när jag var på kurs för att få börja övningsköra. Då var den nog bra den. Hm..

Ye, then theres this. Lite mer Brolle

Inga kommentarer: