söndag 14 december 2008

Just like you were afraid that we hadn't so much time left.

Jag har då bara sett på film idag. Först såg jag The Dutchess. jag tyckte att den var bra. Ruskigt bra. Men då så gillar jag ju sånna där filmer. Som utspelar sig i en annan tid, där dom har snygga kläningar och peruker. Det är mysigt fast det finns.. Minde mysiga scener. Män var ännu mer dumma i huvudet då än nu. Och då menar jag inte nu att jag tycker att alla killar är dumma i huvudet.

När jag hade sett den så började jag tänka på A walk to remember, för den är också så mysig! Så det såg jag också. Åhh, det är en film som alla ska ha sett. Och ja, när jag såg den började jag tänka på gossip girl så jag om de två avsnitten jag ladda ner i veckan. Jag grät nästan lika mycket som då. Chuck är så snygg och ännu snyggare när han är halv skabbig :D

Sen har jag även sett Narnia- prins caspian och Instant Star-serien.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

Jag blir äcklad av chuck, HAN ÄR FUL. enligt mig.