fredag 14 november 2008

I left my soul to rock' n' roll, come on!

MR- dagarna har inte varit så speciella för mig eftersom att jag har haft helt vanliga lektioner. Eller vanliga graf- lektioner. Efter skolan så for jag och min mor och skulle köpa ett par lagomt snygga skor åt mig. Men så enkelt var det inte eftersom att sulorna sög enligt min mor så istället fick jag nå bajsfula skor, vanliga och svarta och på reablöhh! BARA för att sulorna på dom andra inte dög. Sen gick vi tillbaka till wedins där dom första skorna var och då säger mamma; Men man kan sula om dom. JajaJA, det säger hon efteråt att vi har köpt reaskorna såklart! Då var jag less och bajsnödig och ville hem. Eller nej, på stadium först och kolla jacka. Och väl där så börja mamma dampa ( eller jag ) och kalla jackan fula oförståliga namn. Så då blev det ingen jacka heller. Då bar det åt hemåt. Missnöjdhannah. Mat på frasses; slarvigt gjort, brunsallad, tomma mozzarellasticks, gammalfrityrolja. Ännumermissnöjdhannah.

Sen kommer ni kanske att få se en STOR förändring på mig nästa vecka!!! det är sjukt!

1st liberation idag på kulturenshus med Johanna, Evelina och Cyrel (?) :D Trevligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad för förändring!??:o