onsdag 12 november 2008

All my stories, merely daydreams, too transparent lines of hope. I'm sorry for the poetry that I never really wrote.

Sjuk idag.
Tiden har spenderats på att läsa om Twilight slutet igen och se på 90210. Jag har även mixtrat i photoshop och övningskört. Mys med te och mackor, ihopkuren under täcket med musik flödande fritt i rummet. Edith Backlund. Jag har även läst kuriren och planerat morgondagen.

För imorgon är det ingen vanlig skoldag och inte heller på fredag. Det är så kallade MR- dagar. Mänskliga Rättigheter. Vi röstade för att sitta och jobba på som vanligt med våra projekt istället för att gå på föreläsningar. Ett bra beslut enligt mig. Tror inte att jag skulle orkat lyssna på så mycket med den huvudvärk jag har idag. Om den nu finns kvar imorgon.

Nu är det middag och jag hoppas att min mor har lagat mig någonting gott för jag är redigt hungrig.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

menhey! hur gick övningskörningen då? :b