söndag 30 november 2008

The echoes fill your soul, they won't say which way to go.

Yo, sitter fortfarande och gör nk. Segt som attansbajsbananer. Lyssnar på diapsalma, just like old days, www.bbanan.blogspot.com.

Kollar på kläder, ännu. Hittar ganska mycket också. Sen vill jag ha en massa skor. Det känns att det är söndag. Sitter fortfarande i min mys-sov t-shirt, mysbrallorna. Man hade nog kunnat bre mackan med mitt hår som för övrigt är uppsatt i en boll.

Vill att min mor ska svara på mitt sms så att jag kan beställa skorna också. Annars har jag ätit en hel burk med saltafiskar i helgen. Och nu vill jag ha mer.


jag älskar min bok, jag älskar låten
och jag älskar när saker som jag älskar går ihop.

2 kommentarer:

lilljohanna sa...

OMG!! den där var ju exakt som boken och jag dog? bortsett att han såg bättre ut är den 'riktiga' Jacob :( .. Men vadå, vad sökte du på? :)

lilljohanna sa...

eller vänta nu.. det där är ju den riktiga Jacob?!??!?! HAHAH!!