onsdag 15 oktober 2008

When my head is strong but my heart is weak, I'm full of arrogance and un-certainty.

Jag vet inte hur många gånger jag gått in i samma vägg, när lär mig sig var den står? Gör man någonsin det, eller kommer man att fortsätta gå in i den gång efter gång. Kommer man kanske på ett sätt att komma runt den, böja den lite eller finns det kanske ett gömt hål rakt igenom. Vem vet, det är väl bara att vänta och se, det kommer nog med tiden. Det måste det göra.

Idag har min dag bestått utav nk, en jädra massa nk, sjukt mycket nk. Fast säklart även utav Gossip girl, One tree hill och Summerland. Underbart! Fast jag måste nog sova, eller se ett avsnitt till. Hoppas jag klarar provet imorgon. Och hoppas att eh.. psykologi läraren inte slaktar mig på fredag. Det provet gick ju inte så lyckat. Gonatt!

Inga kommentarer: