onsdag 15 oktober 2008

Are we getting closer, or are we just getting more lost?

Jag håller på att riva lister, eller nu har jag paus! hehehe! Ska se buffy nu fast först ladda ner greek (Y) Nk provet gick väl som det gick och det var lättare än vad jag förväntade men sen vet man ju aldrig hur hon rättar. Aja, jag hoppas då på det bästa. Grattis maja! :)

jag vet att en viss person ska vara ensam hemma ihelgen och tänkte bara påminna henne om att inte titta ut genom fönstrena och att låsa dörren riktigt ordentligt..

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! SLUTA! nu kommer jag inte våga sova! :O ;)

Hannah sa...

klart att du 'vill inte nämna mitt namn eftersom jag kan bli spårad hem och våldtagen eftersom jag är ensammen hemma.' ska vara rädd, det hade jag varit om man bodde på ett sådand dramatiskt och kriminellt ställe som du gör.

Anonym sa...

hahah! JA!