söndag 14 september 2008

I don't need you cause guess what, I'm having more fun now that we're done.

Har inte varit en sån aktiv bloggare under helgen. Men som sagt så måste man ta vara på tiden. Tänkte ge er en liten sammanfattning.

Fredag:
Det var menat att vi skulle börja hos Johanna. Men hela kvällen blev där. Det var sjukt trevligt och det beror endast på människorna. Visst fanns det vissa missöden men jag tror att vi klarade oss ur dom ganska galant. Evelina träffade på sin gamla tränare när vi skulle möta Merlyn.

Tränaren: Äre' inte Evelina Alaluusua?
Evelina: Ahh, neeeeeej!!! Bogdanoff faktiskt!
Tränaren: HAhHAHAHAH, hur kom du på det? HAHAHAHHOHOHOOO!
Johanna: Hon gillar stroganoff!

Jag och johanna gick typ iväg sen. Securitas(?) kom, dom var grymt dryga och äckliga!

Securitas: Jaha, och varför sitter ni här då?
Johanna: Vi väntar på skjuts.
Securitas: Ni ser då inte så pigga ut.
Jag: Ursäkta?
Securitas: Men det är ju kallt?
Jag: Men vi väntar ju bara på skjuts?
Johanna: Ja, han kommer ju snart.
Jag: .. Och vi kommer bara från hallon.
Securitas: Men gå dit och vänta då?

Grymt äckliga var dom i alla fall. Issa var grymt rolig, Johanna var lite för generös och Evelina var knasig. Sen var även Adam där fast han skulle vakta Issa. Frida och Camilla kom och sen helt plötsligt var Linus, Ellen och eh.. Robin(?) också där. Vi for hem ganska tidigt och Johanna blev arg. Kommer inte ihåg vad vi gjorde exakt när vi kom hem men vi var ut ett tag mötte André i typ tre sekunder. Han var ju störd och knäpp. Skulle försöka fixa ner Johanna men det var lönlöst.

Lördag:
Jag och Evelina bestämde oss för att göra plättar. Hur lyckade dom blev är en annan femma men dom gick då att äta. Vi skulle till stan för att göra några ärenden och hade varit sugna på kebab sen igår, så det skulle vi laga till middag. Vi bjöd Johanna till denna lilla fest måltid. När vi var och inhandlade kebaben så ringde Pia och fråga var vi var. Vi mötte henne och for en sväng till Porsön. Där åt vi kebab och gjorde cheesecake.

Sen hade vi bråttom hem, vi skulle ju faktiskt bjuda johanna på middag. Men först var vi tvungna att fräscha till oss eller vad man nu ska säga. Vi, eller kanske jag jag vet inte, bestämde oss för att basta. Vi bjöd johanna på en bastu och satt där med lite öl. Haha, det var ganska härligt. Efter det var det bara att sätta igån med maten samtidigt som vi fixade oss. Vi var klara vid elva 8-) Men det var då ganska lyckat ska jag säga er. Till maten hade vi var sin drink och smutta på. Hahaha, vi hade det då ganska roligt och Johanna som sa att det skulle vara en fin middag misslyckades. Eller det gjorde vi alla, i alla fall i slutet. Men det var grymt roligt i alla fall.

For en sväng till johanna. Hennes far hade några kompisar där som drack. En utav dom smugglade öl till Johanna. Det var ganska så roligt och dom var så sjuka i huvudet. Till sist så stog Johanna ute på altanen och rökte med hennes far och vännerna. Dom började snacka en massa om att johanna skulle sluta med ett bröst och att då skulle ingen vilja ha henne osv. Sen blev det bara knäppare.

Söndag:
Johanna ringde och väckte mig klockan elva. Hade problem att somna om men det gjorde jag till sist. Hon ringde igen klockan halv ett och sa att jag/ vi skulle stiga upp och följa till konsum och panta för annars skulle jag inte få mina pengar. Hon vågade inte gå senare. Jag blev bara arg och la på. Ännu argare blev jag när jag inte kunde somna om. Evelina som också hade väckts kunde inte heller somna om. Vi lagade våfflor som blev riktigt lyckade. Hon for till porsön och jag hem. Sedan skulle vi på bio. Vi såg Mamma mia! för alla säger jhu alltid att den är så bra. Och det var den. Man blev riktigt varm i kroppen. Fast efter halva filmen så var både jag och evelina sjukt kissnödiga men vi satt i mitten och kunde då inte gå. Eller ville inte. I slutet så skulle ju alla såklart sitta kvar och kolla och vi hade lite smått panik och jag-vet-inte-vad. Sen ska jag till Evelina och se VMA, hjälpa med hennes läxa och sova där.

Jag vet inte hur mycket svammel jag har skrivit nu och orkar inte läsa igenom allt. Puss!

Inga kommentarer: