torsdag 18 september 2008

Desperate for changing, starving for truth. I'm barely holdin' on to you.


Alltså jag har funderat många gånger nu om jag ska skriva det här. Men jag bara måste! Jag hoppade av hos johanna ( alltså på hallonstigen ) idag. Tänkte spendera lite tid med henne istället för att bara fara hem och göra ingenting. Vi satt där, hon berättade lite ur en bok och man kunde ju inte annat än att le. Vi började kolla i en bok om elvis. Den innehöll en massa bilder och sånt. Sedan skulle vi ner till hennes pappa och det skulle även Rasmus. Och ja, vad ska man säga egentligen? Han tycker att det är tråkigt att bara köra så det blev även lite lek. Vet faktiskt inte hur man ska beskriva det. Men först när han skulle ut på nittio vägen så tänkte han sladda ut, men bestämde sig för att inte göra det. Och tur var väl det för där stod civilsnuten, inget bälte och allt. Vi fortsatte färden neråt och han ville sladda till det igen, i en rondell. Både jag och johanna var ju som lite nervösa. Det kom en bil med släp också sen föll det ner några grejer på golvet och medans jag kollade ner så sladda vi. När jag kolla upp igen så såg jag ett träd. Då var vi nere i diket. Johanna frågade vad vi skulle göra och Rasmus svarade bara 'vi kör.' Så där slingrade vi oss igenom några träd, över gräset och ut på en parkering. Bilen med släp hade ju sett vad som hänt och dom hade vänt om + att en annan bil också sett och stannat. Men vi forsatte bara att köra och Johanna gav dom en liten vinkning. Han är rätt skicklig ändå, den där Rasmus. Jag längtar tills jag får körkort! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHH MEN TRÖGA!!!!

& i think someone is in love! :) Jag vet att ´det kanske kommer lite spontant men... Ja, jag vet, jag vet. det gör ingenting att jag vet, jag ska bara sprida det runt hela lule :)