söndag 31 augusti 2008

The signs of silens are getting louder, breaking the bond we protected so long. I don't see reason to ponder with this any longer. There's no turning back just one way to fall- fall apart.

Happ, då är det bevisat. Pixbox är en hora. 'Här kommer bilder från fredagen' tänkte jag säga men nu är det kväll och fortfarande inte fixat. Tråkigt att lägga in dom här också. Blöhblöhbajs. Hela jag är bajs för att jag har en sådan dag. Seg, slö och trött. Hungrig är jag också. Vill ha mig en hamburgare. Eller nej inte en utan ett flertal ifrån mcdonalds. Gott och billigt. Men hur långt måste inte vara dit då? Det är väl det ända som hindrar mig.

Sen är det nå damp med youtube. Fast det kanske bara är det för mig. Och nu kurrar min mage, måste ringa evelina. Vill ha mat. Planera helt enkelt. Det är kallt ute men det går om man har kläder. volbeatvolbeatvolbeat. Nu ska jag banne mig klä på mig. Dricka lite vatten och sedan ta tag i det hela. Puss!

Inga kommentarer: