måndag 4 augusti 2008

Now don't try to kid me, man cub, I made a deal with you. What I desire is man's red fire to make my dream come true.

Jag har inte kunnat sova så bra inatt på grund av min hosta. För varje gång jag hostar måste jag sätta mig upp och då vaknar jag ju till. Så jag somnade kanske sju? Min pappa hade då i alla fall hunnit fara till jobbet och han far typ tjugo i sju. Sen sov jag till halv fyra och fick panik för jag får absolut inte sova när mina föräldrar kommer hem. Så jag gick direkt in i duschen. Härligt! Nu har jag ingen aning om vad jag ska pyssla med men någonting lär det väl bli. Idag är det dessutom 4 augusti. Och jag längtar till typ 12 eller vad det nu är. Fast ännu mer till 1 september som jag typ har skrivit någonstans. Haha! Nu ska jag typ klä på mig och sen äta. puss!

Inga kommentarer: