tisdag 5 augusti 2008

I'm too tired to take you heaven. Maybe we could try to spice it up on the kitchen table?

Blöhh, jag är hungrig. Men vem orkar gå ner och laga mat klockan halv fem? Annars har jag sett en massa bra filmer som jag tänkte tipsa om. Eller okej, många är väl lite halv töntiga sådär. Men sånt får man leva med. Den första jag tänkte säga är Donnie Darko. Jag har redan sagt till många att dom måste se det och det måste man verkligen. Den är lite knasig och oförståelig första gången. Så man får gärna se den flera gånger. Sen har jag sett Love and other disasters. Den var härlig, lite små rolig ibland. Och visst det finns bättre filmer, så många bättre men den är ändå värd att se.

Sen måste ni se Instant Star som jag har tjatat om tidigare. Det är ju dock en serie och inte i samma klass som oth eller oc men den är väldigt bra! Jag sitter ju och väntar på säsong 4 som man bara kan se om man bor i Canada än så länge. Men det kommer väl. Den går annars på svt och då lär den väl komma där. The devil wears prada är ju nästan som ugly betty. Ful tjej men noll koll på mode börjar som assistent på en utan de främsta modetidningarna. Skillnaden är dock att hon faktiskt blir snygg, även om hon inser ett och annat. Härlig film säger jag bara! A cinderella story, Chad är ju bara för snygg! Och här börjar jag ännu en gång längta till 1 september. Men snart! Hilary Duff är också med i den och en annan bra film hon är med i är ju Raise you voice. Det var dock ett tag sen jag såg den, men jag tycker om den, verkligen.

Sen är ju båda Step Up filmerna verkligen att rekomendera. Själv tycker jag att tvåan är bättre men det är jag typ ensam om. Snyggingen Robert Hoffman är med i den och ohmy säger jag bara! Channing Tatum är ju självklart snygg han också men tänk båda dom i samma film. Och nu får vi verkligen inte glömma She's the man. För både Robert och Canning spelar faktiskt i den också. Fast där tycker jag att Channing är så mycket snyggare och sen ohmy!! Jag tror att jag kommer slå på den efter det här. Det blir nog tionde gången jag ser den. Stop-loss är ju bara ett måste den också. Snygga skådespelare i krig men samtidigt med en gripande historia.

Det kommer fler filmer senare, tro mig. Eftersom det är typ det enda jag gör så måste jag ju hålla bloggen uppdaterad med någonting. Puss!

Inga kommentarer: