tisdag 10 juni 2008

- jag ska skapa plats för ensamheten, jag ska göra ett medley av ett kaos.

sommarjobb idag med, jao! ganska trevligt. ska jobba från sju till fyra, eller halv fyra, och sen sluta den 25, onsdag, istället för 27, fredag. det blir bra! eller antagligen det var vi som valde det. gjort klar alla sandlådor idag så imorgon blir det nya uppgifter! haha, men kul att folket vi sommarjobbar med är typ tråkiga. eller okej, ointressanta. haha, en började leka med myror och han går i tvåan, ska börja trean då. ohmy säger jag bara! men det funkar ändå för vi ska ju bara jobba så! våran handledare tycker att vi är bäst, och det är vi också. för vi slarvar inte ( 8-) ) och jobbar snabbt. det är typ bara jag som är lat tänkte jag säge men neeej, för han markus eller nå var typ lat idag. ye! och kul att det kom tusen myror överallt i en sandlåda! till och med från träden! usch, sen började evelina säga att det kändes som om att hon hade myror överallt och då typ smittade det av sig. så där gick vi och kliade lite överallt och skyllde på att det var myror. Hittade en nyckelpiga också, det var söt, och gav lite tur tycker jag. hoppas den fortsätter, turen alltså.

min mobilkamera var typ bättre än evelinas pappas, då var jag nöjd!

Inga kommentarer: