måndag 9 juni 2008

jag drömmer om cyklar och knark och jag tänker på dig för du är väl min vän.

jag avlider, bajs på sommarjobb! nog för att det här bara var första dagen men ändå. har rensat sandlådor hela dagen. blä! förhoppningsvis får vi göra någonting mer roande resten av tiden. vi ska eventuellt jobba från sju-fyra varje dag så slipper vi jobba lika många dagar. får se hur det blir med det.

i helgen har jag varit med evelina. vi har varit på stan med pia och gissa vem vi såg på kebabhuset? joru, markus fagervall. haha, det var typ pinsamt för han glodde som ett as. han trodde typ att evelina var yohanna. aja, sen har vi typ hängt på porsön och på tivoli. och usch! eh, i lördags (?) när vi var på tivoli så var dom helt peddo! en kom efter evelina och ba 'sexy, sexy'. sen så skulle vi få åka gratis men nej, då kom värsta tönten och ba 'tickets =)'. sen tog det typ tio miniter innan den startade och stod typ alla vid våran sån där vagn, eller vad man nu säger, och ba 'hellllu! sen trodde typ alla att dom inte startade bara för att prata med oss men dom höll faktiskt på att laga en vagn! hur som helst äckligt.

och juste, mona ringde. jag har 'öppet betyg' i samhälls. bajs på det och bajs på hemprov.

Inga kommentarer: