torsdag 15 maj 2008

äckel, slkdf!
nu är jag less som fan. jag är orkar inte hålla på att låtsas men vad gör jag inte. jag ljööööög, okej? sen var det tvunget att komma med i rapporten. i den där jävla rapporten som jag inte ville se men som kom hem i ett brev. jahapp, nu blir det domstolsbeslut då. är det så du vill ha det så är det väl så det ska bli. men jag tänker då fan inte vara där och jag tänker då inte träffa dig för det. bara för att du vill åt mina pengar äckel. om jag visste var du bodde skulle jag typ cutta upp dig i sömnen. jag är så grymt irriterad nu så att det inte är sant.

om jag hade vetat ..
jag önskar att saker skulle slutat annorlunda och att allt inte skulle var så fel. jag önskar att jag skulle tänkt annorlunda och att jag inte alltid är så osmart. jag ångrar att jag var så feg, rädsla är ingenting man får känna. men nu är det har någonting som jag får leva med, acceptera, och ja- jag skulle gjort saker annourlunda.

Inga kommentarer: