lördag 29 december 2007

my darling, we are not the ones to blame


himhimhimhimhim, ye him!

dor du idag sa har inte langre nagonting att se fram emot. nu ar det bara tva dagar kvar tills vi far i bangkok. men nu har vi ett litet penga problem, men det loser sig hoppas jag. 'jag har min hand i din, sa ensam. dina ogon ar nu tomma. du ar min himmel inatt, jag ar kar i dig.' jag avlider, musik ar liksom det basta nagonsin! nar uppfanns den? varfor far man inte lara sig om musikens historia istallet for typ .. gamla pengar? for halla, gamla pengar har vi ju ingentig att gora med idag. sa till vilken nytta? nej, musik ar nagonting vi alltid ska ha med oss. och det ar ju till och med vetenskapligt bevisat att musik ar bra for manniskan - psykiskt bra.

only inside you, i'm free. i'm tired of waiting. you've got to let me dream. inside you, baby. i'm not afraid to feel.

Inga kommentarer: