tisdag 4 september 2007


SHOBREEEEEEE, alla kalsongmänniskor!


idag är jag mycket nöjd :) jag har ingen aning om varför det bara är så. jajemensan. det råkar vara tisdag och har haft skola- började klockan 11.00 med att gå en rundtur i biblioteket. det tog en kvart så sedan hade vi hål i 1 timme och en kvart! WOHO! gick och åt på mcdonalds' co0000lingar säger jag bara. then .. back to thaaa schooooool. den här gången med lektioner på riktigt. jag orkade inte riktigt men att jobba men som tur var så hade vi samhällskunskap och jag och maja hoppades på någon lek. vilket vi på sätt och vis fick. det var 25 personer som hade varit med i en bussolycka. Det var vinter och - 25 grader. du var räddningsledaren som skulle rädda alla. kruxet var då det att i mitt räddningsfordon så ryms bara 15(!!!!!!!!!!!!!) människor och det går verkligen inte att tränga ihop alla så .. du ska välja vilka 10 personer så ska få stanna hela natten i kylan. om dom överlever har du ingen aning om. först skulle man välja själv och sedan delades vi in i grupper. jag kom med ida, pia, och sofia ( jag tror hon heter så.. jag är så hemskt dålig på namn -.- ) pia var elak, hon ville lämna en senlideminågonting gammal tant på typ 93 år ute i kylan pch en gammal tant som skulle hälsa på barnbarnen osv. om hon skulle varit med på bussen så skulle jag ha lämnat henne. men hennes fötter så borde hon väl överleva hursomhelst. annars skulle väl allt folk kunna krypa in och ha dom som hus. sen hade vi matte, ingenting att säga om den. sedan så ..... SLUTA VI! jag for hem chiiiiiiiilllade ><>


NEVADA TAN- REVOLUTION

Inga kommentarer: