torsdag 6 september 2007

var inte rädd- bananer är snälla.


JAG VILL DÖ IDAG! .. not


men , PÅ FREDAG ÄR DET BRASSSSSSSSSSSSSSSSS! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie ^^ och vet ni vad jag har kommit på? det är typ ingen som läser, jag sitter här och skriver en massa men ingen läser. då är men seriöst mobbad- men det är jag ju hursom helst. JAG VILL HA MIN GAMLA KLASS!!!! :'( på en gång, nog för att det sög men det var ju skit rolig + att jag hade friendZZZZZZZ. inga jävla torrbajsfolk som inte har någon humor och man måste låtsas skratta åt deras skäms. jag dör! skääääääärmig**** (väldigt emooo0otionall, men väldigt oseriöst)

andra saker som sker i september;
18- him's skiva, venus doom släpps
19- antonalaluusua fyller år.
20- pengar $.$
24- evelinabogdanoff fyller år! <33333333

Inga kommentarer: