måndag 3 september 2007

heaven don’t tears us a apart


heloj, idag var det skola- SKITKUL!! -.-' sen har jag tjänat 100 kronor idag+ igår då men i alla fall, WOHO! jag vet inte vad jag ska skriva men he- he- he . evelina&lillis blev stoppade av polisen igår x.x sånt händer då inte när jag är med, nonono .. they only get pretty close >< '... and såklart rufus.' det sitter i min hjärna och gnager- vad ska jag göra? och juste, jag och evelina typ nästan ramlade, eller inte typ vi nästan ramlade sånt händer när jag är med, vad händer med världen, och blablablablablaBLAH! jag börjar klockan 11.00 imorgon lyxxxxxigt- men evelina börjar halv tre, men det räknas inte. :) nu sitter jag då här och skriver lite av allt. både vad jag har gjort dikter och berättelse osv. lillis hade rätt har man väl börjat skriva går det inte att sluta, undra varför? det är ju typ inte ens kul.. aja, det där förstår jag mig inte på. sen så lyssnar jag ju självklart på musik! men det gör jag ju alltid så det är ingenting ovanligt. det är en annan sak jag inte förstår mig på- hur kan man inte gilla musik? det är tossigt så in i skogen. men porking this, let's sooo0va so I är pigg tomorrow, hejd0H! *******

Inga kommentarer: