fredag 31 augusti 2007

we are the dead that walk the earth


idag så började vi klockan 08.15. jag höll på att missa bussen men hann i sista sekunden. när vi kom till skolan så skulle jag ha textkommunikation men söl- Anders .. och när vi satt där och väntade på att den segaste lektionen i hela universum skulle börja så kom bo. WOHO! Ingen Anders för oss inte. men segt gick det i alla fall, vi gjorde typ samma sak som vi gjorde igår. Blablablabla ända tills vi äntligen hade lunch så fick vi veta vad vi skulle göra på eftermiddagen. Då skulle vi gå runt på stan och skriva om någon nyhet som hände där. Vi blev indelade i samma grupper som vi hade varit tidigare under förmiddagen och så blev jag med André. Vi började gå och så skulle han gå och möta sin mamma för att villa ha pengar till mat. Jag gick in på Carlings och kollade på kläder. Typ då så ringde Maja och sa att både Jessika och Lena hade farit hem och då skulle vara i våran grupp. Så jag väntade på henne medans André stack iväg och gjorde nå. Jag och Maja gick till NSD tältet som stog utanför Smedjan. Där var det nå hälsosaker så vi bestämde oss att det här skriver vi om. Ett litet tag senare när vi stod i tältet och pratade med en kille så kom André och tyckte att vi skulle skriva om tältet ’redan gjort’ svarade jag. Aja, vi skrev och skrev och skrev tills det var bra, sen var det dags för redovisning. Det gick väl bra. Men det bästa var att sen fick vi sluta!! (Y) wiiiiie, klockan fyra så det var ju lite tidigare än vad vi annars skulle ha slutat.



hohoh, det är ganska coo0000000Lt- jag och andré är släkt. typ tremäningar eller nå sånt ^^

Inga kommentarer: