torsdag 9 augusti 2007

would you mind if i killed you

TIHI½!!!!

igår så skulle jag och evelina cykla till mjölkuddsberget med en massa folk. men sen visste inte vi vars det låg så vi cyklade till stan istället. där kom det nå folk och började prata med oss; kom till brass osvosv. vi följde iaf med dom ett tag och dom var jättttttttePINSAMA! :O joshua (?) eller vad han nu hette gick fram till alla tjejer fast dom var vuxna och allt och bara; hej, kan jag få en kram? (A) blablabla till exakt alla!!! aja, sen följde vi iaf med dom till svartöstan och sedan for vi hem, orkar inte berätta nå mer.

idag.

vaknade typ nyss, sov hos evelina. det första jag gjorde var att fylla på mobilen- NÖRD JAG ÄR! ;o aja, så kan det gå ibland .. hohoho. men nu ska jag äta bröööööööööd tihi ><

Inga kommentarer: