fredag 3 augusti 2007

hej- idag fyller jag år WIIIIEI!

jag väntar på att evelina&lillis ska ringa, men det tar evigheter -.-' sen blir det luleåkalaset- juppjupp jag är en tupp! skoja men grrrrr! juste adamEKSTRÖM lurade på oss hans biljetter som vi köpte för 180kr. fast det var ju inte så dyrt eftersom det är tvådagars och en dag kostar typ tvåhundra eller nå sånt :) hohoho! ><
sen håller vi på att stoppa upp mina hyllor ÄNTLIGEN!!
fast .. bajsjksbdfksjdbgfk hyllorna är för långa så :&
det blir inte riktigt som jag tänkte mig men okej- för den här gången då ;)))))))) skoja, men AUWWWW jag är svamlig som alltid! A.A
sen igår så var jag och evelinaKATT på roxfmfestival- grejset. HOHO vad dött :) men idag måste det bli roligare pluss+++++ att lilljohanna ska med också tror jag (Y)
det kommer att bli kuuuuuLLll and collicoool, för dom är bäst och mycket bättre än alla andra!
jag blir ledsen, 12september! .'

Inga kommentarer: