måndag 15 februari 2010

Den där Evelina.
'såååå, imorgon bär det av till piteå för utbildningsmässa.. eller, vad var det? Haha. Sam ska köra dit så vi hänger såklart på. Bearen fixar tydligen musiken och jag tar med kamera. Så... faktiskt, så tror jag inte att det kommer vara såååå farligt. Eller? Sen så får jag ju (kanske) träffa sarisen(!!) också. ♥

Jag måste nog vara den enda som ser fram emot morgondagen.'


Och vad får jag reda på nu? HON SKA INTE FARA? Nehe, tänker jag. Hon måste skämta. MEN TROR NI HON GÖR DET? Nej. Så nu gick mina planer i kras. Och Evelina, tro inte att jag glömt att du har någonting att berätta.. Jag som hade en sån bra plan, men icket. Och icket att vi kan ta samma buss och icket att vi kan promenera ett tag tillsammans imorgon på morgonen och ha lite morgongymnastik. ICKET. För nej, du ska inte fara. Du vill fara, men du ska inte. Du är knäpp.

(jajajja, du måste plugga, jag vet. Jag önska bara att du inte skulle det.)

Inga kommentarer: