fredag 20 mars 2009

Me and my heart we got issues.
I don't know if I should hate you or miss you..



Ida visade en grymt bra låt! Eller en grymt bra kille som sjunger en grymt bra låt!
Sen hände en rätt.. konstig grej efter middagen. Eller ja, alla som känner min pappa vet att han alltid tjatar om KimLong. Idag tog han till andra medel för att få med mig.

Vi har just ätit middag och jag står och plockar undan
från bordet då min pappa säger:
- Ska vi KimLong? ;)
Han ser min blick innan
jag vänder mig om för att skölja av min tallrik och forsätter:
- Tänk vad gott med friterad banan med glass och en kall öl.
Jag tänker till och säger:
- Jaha, så du skulle bjuda mig på en kall öl du? ;) (Med
glimten i ögat och världens mest sarkastiska röst)
- Ja varför inte? Du är nog nära arton nu.
- Men.. jahaaa??? (Jag förväntade mig någonting helt annat)
- Så, vadå.. Gillar du öl? :D
- Njeee.........

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! jag ser din blick!!