måndag 21 juli 2008

Give me just one part of you to cling to and keep me everywhere you are. It's just enough too steal my heart and run, then fade out with the falling sun.

Här sitter jag och äter melon och dricker juice. Det finns väl inte så mycket att säga förutom att det är underbart mysigt och härligt ikväll. Eller om man nu ska säga natt. Det är mörkt och det regnar. Att höra hur regnet slår mot fönstret medans man själv sitter inne med en varm kopp te är väl inte helt fel? Och visst kan det vara skönt att gå ut och bara dansa, hoppa och springa. Att med snabba ben och livlig själ bara njuta. Men det gäller bara ett fåtal gånger. För tyvärr får jag eksem om jag har blöta kläder på mig. Det är inte lika underbart och just idag så har jag allt för många myggbett för att få mer att oroa mig över.

Annars har jag laddat ner Narnia - Prins Caspian. Nu vet jag att när du läser det här Lena, om du nu läser det här. Så slår dit hjärta ett extra slag. Haha! Sen håller jag även på att ladda ner; Djävulen bär prada, Hairspray och Ratatouille. Ye, så ligger det till. Nu ska jag se på film så det här har jag inte tid med. puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, DET GJORDE JU DET!hahahaaha! x'D lord!