tisdag 12 februari 2013

I love this quote. Och nä, jag är inte kristen eller så. Eller jag är både döpt och konfirmerad men jag har ingen större tro på gud.
Jag tänker inte gå in mer på vad jag tror och inte tror på och varför det är så men här kommer en till del av min gamla lista. 

Dag 9 – Min tro. 
Jag tror på det vi själv skapar. Vi väljer vem vi ska vara. 
Ingenting är förutbestämt. Därför gillar jag spontanitet. 
Visst tror jag på spöken, magi och det övernaturliga. 
Jag tror inte att man bara dör och försvinner för att man har gjort sitt. 
Mer än så vet jag inte själv.

1 kommentar:

zofie jashari -18år & är förlovad med en 35åring sa...

Fin blogg :) Allt bra?


Har skapat en blogg grupp på fb, var gärna med där och dela med dina inlägg, bjud även in bloggare, din vänner mm.
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

Kram