lördag 30 april 2011

Sitter och äter gårdagens chips. NAMNAM.
Chips är alltid godast på morgonen, hur det nu kommer sig..

Hur som haver så ska vi och handla lite till middagen.
Sen blir det lite jobb och sist stan för att både tjäna och slösa några slantar.
Ah, vad jag längtar till sommaren. Värme, bad och mys.
Jag vill bli brun och blond. Bara hänga runt och vara allmänt odräglig.
Mysa på, cykla fara på någon festival och typ bara visa att man lever.
Att man överlevt ännu en mörk och dyster vinter.
Komma ut ur sitt lilla bo och göra något helt annat.
Vintern gör en knäpp. Eller i alla fall mig.
Jag blir någon helt annan, någon som jag knappt känner igen.
Arg, trött, dyster, svag. Blöda näsblod och hela kittet. Nästan så att man känner sig sjuk.
Till och från då såklart.

Men nu är det över. Och nu längtar jag så mycket att jag har fjärilar i magen.
Det blir även att förtära en del alkoholhaltiga drycker idag. Mycket trevligt!

Inga kommentarer: