fredag 15 april 2011

Jag måste skriva av mig. Jag är förbannad! Och less. 
På att folk ska klaga på andra, att de inte kan vara glada för någon annans skull än sig själv.
Att de inte kan ta sina egna beslut, att de är så osäkra på sig själv att de inte ens vågar vara ensam.
På att folk inte vågar stå upp för sig själv utan bara tar en massa skit utan att göra någonting åt det.
Folk som inte visar uppskattning, folk som ser ner på andra för att de vill vara bättre själv.

Människor som som hänger ut personer i bloggar, direkt eller indirekt.
Folk som inte kan släppa det som varit och bara koncentrera sig på vad som är nu.
Folk som bara går och ser det negativa i livet. Folk som inte vågar säga nej.
Människor som inte vet hur man använder smink. Otrevliga människor som inte kan bete sig.

Det här är en sån där hatdag. Det var i och för sig gårdagen också.
Jag blir så less på vissa. Och jag vill säga det till dom,
att de kanske ska använda de som de har innanför pannbenet.
Att man ska sluta tänka så mycket på sig själv.
Och man kan inte tveka när det gäller stora beslut och man kan inte låta någon annan välja åt en heller.

Men det är inte bara en dålig dag.
Jag och C  har nämligen varit tillsammans i ett halvår idag. 
Det är kul, så vi ska mysa på! 
Bara jag blir klar med den här förbannade mediedesignen. 

Inga kommentarer: