fredag 18 februari 2011

Punkt 3 - En sak jag älskar från min garderob





Jag har aldrig varit mycket för klänningar. (Eller kanske när jag var liten) Men inte annars. Förrän nu. Jag älskar dom. Allt från långa till korta, svarta till silvriga. Jag vet inte vad som hänt, men jag måste ha blivit tappad. På riktigt!


Så därför valde jag min julaftonsklänning. 
För att jag nuförtiden har en liten förälskelse till klänningar och snygga ryggar har alltid varit min grej ;)
Jag gillar det till och med fast att den har en guldig dragkedja. Och guld och jag har aldrig kommit överens så där jättebra. Men till denna älskar jag det!


Fast sen är det ju så att jag har andra plagg som jag älskar tusen gånger mer men som inte är lika eleganta så att säga. 
Ne, men jag har min stil och det är allt som jag själv faller för. För ja, jag faller för kläder. Jag går inte och letar efter speciella plagg eller färger utan när jag hittar någonting jag gillar köper jag det. Det vill säga om plånboken håller med mig. Blöh!