fredag 12 november 2010

TJA BLOGGEN!
Tänkte berätta lite snabbt om vad jag har gjort idag.
Vakna alldeles för sent (Såååååå typiskt mig att göra de!!! ;))
Ät en macka och drack ett glas vatten, måste tänka på vikten såklart.
Så nu blir det minst 30 glas vatten per dag, inge vitt bröd och att hoppa över måltider.
Efter det har jag haft fullt upp hela dagen! Varit på stan och shoppa loss!
Dock spendera jag bara 5000 idag för jag hitta inte så mycket mer.
Ska ta och beställa från internet istället hade jag tänkt.
Nu när jag faktiskt är rik ;) HEHEHEHEEEEEE!
Sen så for jag till porsön och hängde ett tag
och sen for jag och Nettan vidare till Arcus för att se lite Idol-genrep.


Åhnej, vad håller jag på med? Leker cool som alla andra :(
Ne, men ni kanske förstår vad som faktiskt gjordes och vad som egentligen hände.
Om inte, synd för er men inte mig. Men det är faktiskt synd om mig.
Jag hade tänkt umgås med lena på tisdag med Majset hann före, helvete!
Men det kommer fler dagar så att säga. Åh, nu slutar jag innan jag spårar.
Eller vad säger jag? Jag har ju spårat för länge sen.


TJARÅ BLOGGEN, PUSS!   

2 kommentarer:

Lena sa...

haha, var med oss tönt :D

Ida sa...

Uppdatera! ;)