torsdag 26 augusti 2010

Idag har jag hunnit med en del. 
Övningskört - läst teori - lagat mat - diskat - kollat jobb - tvättat - sett film - gjort en skiva.
Sen har jag gått och kärat ner mig också. I en bil. Inget ovanligt i och för sig. Den är snygg!

Hm. Annars då? Det är onsdag (torsdag) och nu finns det ingenting alls att göra.
Ska jag gå och lägga mig? Är inte trött precis. Men vad ska jag göra då?
Jag orkar inte städa mitt rum när det är mörkt, jag har för dålig lampa.
Inte kan jag tvätta nå mer för jag har ingenstans att hänga upp det sen.
Det här är illa. Jag vill göra nån nytta men jag kan inte.. Vad händer?!

I die. Men snart är det fredag vilken betyder utgång. Jag längtar. Tror jag.
Hm. Hoppas på det bästa men sen får man väl se hur det blir. Det blir vad man gör det till.
Men det känns som att jag är less på den här staden, dom här människorna.
Det är alltid samma saker som gäller, samma gråa ansikten (gråa personligheter.)
Jag är redo för någonting nytt. Synd bara, att inte pengarna räcker till.
(att inte jag räcker till.) Jag är bara mig själv. Eller försöker så gott jag kan.
Men det är inte lätt- jobbigt, tungt, klaustrofobiskt - att inte räcka till.

Inga kommentarer: